سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شانزدهمین نمایشگاه یراق آلات، ماشین آلات مبلمان و صنایع وابسته

مقدمه:

 

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی یراق آلات، ماشین آلات مبلمان و صنایع وابسته از تاریخ 23 بهمن سال 1396 لغایت 26 همین ماه در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد. این نمایشگاه که در دوره دوره پیشین خود با استقبال قابل توجهی از سوی عموم مردم و همچنین بازدید کنندگان تخصصی رو به رو شده بود؛ این دوره نیز قصد دارد با اجتماعی بزرگ از فعالان و شاغلان یراق آلات و مبلمانی و دیگر صنایع وابسته، یک رویکرد مناسب را در ابعاد بین المللی خود رقم بزند! مسئولیت برگزاری این نمایشگاه بر عهده ستاد برگزاری نمایشگاه های جمهوری اسلامی ایران است و مجری و برگزار کننده آن نیز، کنسرسیومی است متشکل از شرکت های نمایشگاهی میلاد مبتکر شرق و چیستا؛ در نمایشگاه شانزدهم از یراق آلات، ماشین آلات و صنایع وابسته ایران که در ابعاد بین المللی برگزار می شود، جمع کثیری از تولید کنندگان داخلی و خارجی، متخصصان و صاحب نظران اقتصادی، وارد کنندگان و همچنین توزیع کنندگان مختلفی حاضر خواهند شد تا در کنار برپایی یک نمایشگاه کاملا تخصصی و مرتبط با صنعت خود، چند روزی را در کنار هم سپری کنند و از تجریبات یک دیگر به خوبی بهره مند شوند! لازم به ذکر پیش از پرداختن کامل به این دوره از برگزاری نمایشگاه یراق آلات، بگوییم که این نوع از نمایشگاه های صنعتی از جمله مهم ترین و برجسته ترین نمایشگاه های بین المللی موجود در منطقه می باشد که اغلب با سودآوری مناسبی برای شرکت کنندگان و حتی برخی از بازدید کنندگان همراه شده است، پس اگر شما نیز به اندازه سر سوزنی در صنایع یراق آلات و ماشین آلات مبلمان و همچنین دیگر صنایع وابسته به آن در حال فعالیت هستید توصیه می کنیم به هیچ عنوان این رویداد بزرگ بین المللی را از دست ندهید. همچنین این نکته را نیز نباید فراموش کرد که این نمایشگاه بین المللی همچون دیگر نمایشگاه های برگزار شده در این سطح، از فرصت های فراوانی در راستای ایجاد اشتغال و همچنین تعامل میان نیروهای داخلی و خارجی و ایضا ارائه و معرفی کالاها و محصولات تولید داخلی برای فروش و صادر نمودن به دیگر کشورهای حاضر در آن می باشد و می توان با کمی دقت و حُسن انجام کار در آن، به سودآوری مطلوب و مناسبی از این نمایشگاه بزرگ تبلیغاتی – تجاری دست پیدا کرد.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی یراق آلات، ماشین آلات مبلمان و صنایع وابسته:

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی یراق آلات، ماشین آلات مبلمان و صنایع وابسته در تاریخ 23 بهمن ماه سال 1396 در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران، افتتاح می شود و به مدت سه روز نیز به فعالیت خود ادامه می دهد. نمایشگاه ها به خودی خود اغلب سبب رونق اقتصادی در موضوع برگزار شده خود می شوند و قادر هستند ویترین مناسبی برای ارائه و معرفی محصولات و تعاملی صحیح میان بازدید کنندگان و غرفه داران را ایجاد نمایند. نمایشگاه ها همیشه یک بازار داغ برای پرداختن به ایده ها و متدهای نوین فروش و معرفی محصولات بوده و می توان با کمی دقت در آن، از خلاقیت های بیشمار و مبتکرانه شرکت کنندگان آن آگاه شد! خوشبختانه در کشور ما ایران نیز چندی است که عمده نمایشگاه های برگزار شده در اندازه و ابعاد بین المللی می باشد و باید گفت تا کنون سود بسیار مناسبی از برگزاری این چنین رویدادهای مهم درون مرزی عاید ما شده است. صنایع زیادی از جمله همین یراق آلات و ماشین آلات مبلمانی رشد و حتی می توان عنوان کرد بقایا و حیات خود را مدیون همین نمایشگاه ها هستند که با برگزاری به موقع آنان و حضور جمعی از مخاطبان و هم صنفی های دلسوز در آن، توانسته پابرجا باقی بماند و از رونق اقتصادی نسبتا قابل قبولی نیز برخوردار شود؛ البته این داستان تنها در خصوص صنایع یراق آلات و ماشین آلات نبوده و می توان هزار هزار صنعت و موضوع نمایشگاهی را عنوان نمود که به واسطه برپایی و ایجاد این دسته از نمایشگاه های بین المللی، جانی دوباره گرفتند و از نوع خود را احیا کردند و در حال حاضر نیز فعالان موجود در آن ها به خوبی مشغول به انجام کار خود هستند؛

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی یراق آلات، ماشین آلات مبلمان و صنایع وابستهاز جمله نمایشگاه های تخصصی و نیمه تخصصی برگزرا شده در چندین سال گذشته عرصه نمایشگاهی ایران می باشد. در این نمایشگاه هر ساله رویکردهای جدید و نوینی به چشم خورده است و آنقدر در سه دوره پیشین این نمایشگاه ما شاهد خلاقیت و بروز محصولاتی جدید در خصوص این نوع از نمایشگاه صنعتی بوده ایم که بی شک منتظر رونمایی اقدامات جدید و حتی عجیب در این دوره از برگزاری آن نیز می باشیم! نمایشگاه شانزدهم هم همچون دوره پانزدهم با ارائه یک فراخوان رسمی و دعوت چندی از کمپانی ها و شرکت های نامی و مشهور داخلی و خارجی آغاز خواهد شد و آن طور که ما مطلع هستیم، میزان درخواست های زیادی برای حضور در این دوره از سوی موسسات و شرکت های بزرگ و کوچک متعدد به دست مسئولان برگزاری آن رسیده است. این نمایشگاه در مساحتی بالغ بر 50 هزار متر مربع از مساحت کلی مجموعه نمایشگاه های بین المللی تهران واقع در بزرگراه چمران برگزار خواهد شد و فرصت یک همگردی بزرگ برای اهالی صنعت یراق آلات را فراهم می سازد. اغلب شرکت کنندگان حاضر در این رویداد بزرگ فرا منطقه ای که به زودی خیز عظیمی برای عنوان نمودن خود در ابعاد کل قاره ای خواهد داشت از تولید کنندگان، توزیع کنندگان، شرکت های واسطه گری و البته افراد دارای تخصص در زمینه صنایع مربوطه و همچنین فعال اقتصادی تشکیل می شود. در دوره شانزدهم نیز طبق آنچه از خبرها حاکی است کشورهایی همچون ایتالیا، اسپانیا، آلمان، اتریش،کره جنوبی، چین، بلژیک، مالزی، هند، فرانسه، تایوان، لهستان، ترکیه، سنگاپور، سوئیس، رومانی و چندی دیگر از کشورهای حاشیه خلیج تا ابد فارس حضور خواهند داشت و به ارائه و معرفی محصولات و دستاوردهای نوین خود خواهند پرداخت؛ به طور خلاصه گروه های کالایی قابل عرضه در این نمایشگاه را می توان به پنج گروه زیر تقسیم نمود که عبارتند از:

·        یراق آلات

·        ماشین آلات

·       تجهیزات

·       خدمات

·       و سایر کالاهای وابسته و مرتبط

و بطور کلی نیز عبارتند از: خطوط و ماشین آلات مورد نیاز برای فرآوری چوبی، متریال و مواد اولیه لازم برای صنایع مبلمان، تجهیزات و محصولات جانبی صنعت مبلمان سازی، انواع یراق الات و دیگر اقلام جانبی، محصولات متنوع و ضروری در ساخت مبل، ارائه متدهای نوین کیفی برای افزایش سطح کیفیت در محصولات نهایی، انواع قطعات و لوازم منفصل، انواع کفپوش ها، انواع دیوارپوش ها، رنگ های مناسب کاغذ دیواری و دکوراتیو، انواع در پوشش ها و پوشش ها، روش ها و متدهای جدید بسته بندی مبلمان، معرفی انواع وسایل نقلیه جا به جا کننده و حمل و نقلی، آشنایی با برنامه های اتوماسیونی در زمینه های مربوطه، ارائه خدمات آموزشی برای پیشرفت در صنعت؛

 

کمی آشنایی با مجریان برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی یراق آلات، ماشین آلات و صنایع وابسته ایران:

·       شرکت نمایشگاهی میلاد مبتکر شرق: در سال 1381 شرکتی با هدف فعالیت های گشترده و ایجاد فرصت های مناسب اجتماعی و تخصصی تحت نام میلاد مبتکر شرق، طبق قواینن ثبت شرکت در ایران تاسیس و شروع به کار کرد. شرکت میلاد مبتکر شرق از همان روزهای نخستین کاری خود تا کنون در برگزاری و ایجاد همایش ها، کنفرانس ها و نمایشگاه های مختلف داخلی و خارجی توانمند بوده و توانسته از سابقه بسیار برجسته ای خود را برخوردار کند؛ افراد شاغل در این شرکت نمایشگاهی تقریبا همگی خود از فعالان صنعتی و دلواپسان عدم پیشرفت آن می باشند و شاید به همین جهت باشد که این شرکت خیلی سریع توانست گوی سبقت را از دیگر شرکت ها و موسسات نمایشگاهی ایرانی بزند و یکی از اصلی ترین بجریان برگزاری نمایشگاهی در ایران قلمداد شود. استراتژی خاص و ویژه شرکت میلاد مبتکر شرق ایجاد راهکارها و متدهای نوین در کنار به وجود آوردن نگاهی تازه به عرصه های بزرگ تبلیغاتی و تجاری تحت نام نمایشگاه بود و تمام سعی خود را برای تحقق این مهم به کار بست.  میلاد مبتکر شرق در حال حاضر از عمر کاری 15 ساله ای برخوردار می باشد و می توان این شرکت را از جمله مجموعه های با تجربه در امور برزگاری هر نوع نمایشگاهی داخلی و خارجی تلقی کرد! این شرکت در کنار بهره گیری از توان و پتانسیل های بالای نیروهای جوان خود، از تجربیات سایر نفرات و کارشناسان تخصص مدار خود نیز بهره می برد و با ایجاد رابطه ای منطقی و متعادل در بین این دو گروه سنی مختلف، به جست و جوی راه های پیشبردی برای ارتقا سطح کیفی برگزاری نمایشگاه ها می پردازد.

·       شرکت نمایشگاهی چیستا: شرکت چیستا از عمر کوتاه تری نسبت به شرکت میلاد میبتر شرق برخوردار است؛ این شرکت از سال 1387 فعالیت های نمایشگاهی خود را آغاز کرد و توانست با به کار گیری تکنولوژی روز جهانی و نیروهای کار آزموده تحت اختیار خود، اجازه برگزاری بیش از 100 کنفرانس، همایش، نمایشگاه داخلی و بین المللی را به دست آورد. شرکت چیستا از جمله شرکت های آموزش دهنده برای افراد علاقه مند به امور برگزاری نمایشگاه های مختلف داخلی و خارجی نیز می باشد و می توان با کمی دقت در رزومه کاری آنان به خوبی متوجه سطح کیفی و کمی کار آنان شد! طبق گفته مسئولان عالی رتبه شرکت چیستا هدف اولیه از ایجاد این شرکت، سر و سامان دادن به عرصه های نمایشگاهی کشوری بوده است و در تمام طول این سال ها نیز، این شرکت تمام تلاش و کوشش خود را به کار بسته تا به این هدف ابتدایی اما بسیار بزرگ دست پیدا نماید. البته ناگفته نماند که طبق آمارهای نهایی از برگزاری نمایشگاه ها و کنفرانس های ایجاد شده به دست این شرکت، می توان به خوبی این نکته را دریافت که جلب نظر مشتریان (شامل شرکت کنندگان و بازدید کنندگان) و ایجاد حس رضایتمندی در انان یکی دیگراز اهدافی بوده است که تا کنون شرکت نمایشگاهی چیستا به سوی آن گام برداشته است تا در کنار همه توانی که برای ارتقا و افزایش سطح کیفی نمایشگاه های ایران گذاشته است، به عنوان یک شرکت مردمی نیز خطاب شود. شرکت چیستا از جمله شرکت های موفق در بخش خصوصی ایران است که در سال بارها و بارها با سازمان ها و ارگان های دولتی همکاری می کند و سعی می کند در کنار استفاده از دانش روز جهانی و فناوری های نوین بازاری، سطح نمایشگاه های ایران را همچون شرکت میلاد مبتکر شرق بالا برده و آن را روز به روز به استانداردهای روز دنیا نزدیک و نزدیک تر کند.

در خصوص هر دو شرکت نمایشگاهی میلاد مبتکر شرق و چیستا می توان سابقه و رزومه قابل قبولی را از سوی آنان ارائه کرد که قطعا نامبردن هر کدام از کنفرانس ها، همایش ها، سمینارها و نمایشگاهی های داخلی و خارجی که به واسطه آنان در این مملکت و حتی خارج از این مرز و بوم صورت گرفته است، هم از صبر و حوصله شما عزیزان خارج است و هم از توان و قوت این مطلب؛ اما به عنوان یک پروژه مشترک میان این دو شرکت نمایشگاهی مطرح کشوری باید به برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی یراق آلات، ماشین آلات مبلمان و صنایع وابسته  که با همت بی دریغ هر دوی آنان قرار است به زودی کار خود را آغاز نماید، اشاره نماییم.

 

خدمات در نظر گرفته شده برای بازدید کنندگان شانزدهمین نمایشگاه بین المللی یراق آلات، ماشین آلات مبلمان و صنایع وابسته ایران:

یکی از مشکلات جدی که بی اقراغ در اغلب نمایشگاه های ایران چه داخلی و چه بین المللی همیشسه به چشم خورده است، نبود خدمات جانبی و رفاهی ایده آل برای بازدید کنندگان و مخاطبان نمایشگاهی است که البته چندی است این مشکلات نه چندان کوچک در برخی از نمایشگاه هایی که در ابعاد بین المللی برگزار می شوند، حل و فصل شده است اما همچنان در سایر نمایشگاه های داخلی که بدون حضور شرکت کنندگان خارجی در این سرزمین برگزار می شود نیز ما هنوز مشاهده می کنیم. آن طور که گفته شده است در شانزدهیم نمایشگاه بین المللی یراق آلات، ماشین آلات مبلمان و صنایع وابسته به آن ما بایستی منتظر ارائه خدماتی نوینی از سوی شرکت هایی که مسولیت اجرا و برگزاری آن را برعهده گرفته اند، باشیم! در این دوره همچون سایر ادوار پیشین مسئولیت غرفه سازی و خرید تجهیزات نمایشگاهی برای استفاده از آن ها در محیط نمایشگاهی هم بر عهده ستاد برگزاری است و هم می توان با اخذ مجوز از سوی آن ها، برا غرفه سازی و غرفه آرایی خود مستقل تصمیم گیری نمایید. در خصوص ترخیص کالا از گمرک برای سایر شرکت کنندگان خارجی نیز آنطور که مقرر شده است باید کمک ها و راهنمایی های زیادی برای رفع مشکلات ورود کالا و محصولات تیم های خارجی حاضر در نمایشگاه صورت پذیرد. حمل و نقل تمام محتویات شرکت ها برای اجرا و جانمایی در غرفه نیز قرار است با مساعدت های قابل توجهی همراه شود تا دیگر شرکت کننده ای ناراضی از عدم توجه به طرح و سلیقه جانمایی خود، نداشته باشد! از نظر آشنایی با محیط مجموعه نمایشگاه های بین المللی تهران هم همانطور که توافق شده است، بروشور ها و کاتالوگ هایی برای راهنمایی البته به تعداد محدود به شرکت کنندگان و بازدید کنندگان عزیز تقدیم خواهد شد و در این میان بخش پذیرایی نسبتا فعال تری نسبت به دوره های قبل قطعا در این نمایشگاه به چشم خواهند خورد و از این بابت نباید خیلی نگران خورد و خوراک خود در زمان حضورتان در محیط نمایشگاهی باشید؛

 

حرف پایانی:

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی یراق آلات، ماشین آلات مبلمان وصنایع وابسته از تاریخ 23ام بهمن ماه سال 1396 لغایت 26 همین ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران بزرگ، برگزار خواهد شد که قطعا با حضور و استقبال بالایی از سوی متخصصان و فعالان و همچنین علاقه مندان به این صنعت مواجه خواهد شد.  در این نمایشگاه همچون دوره پیشین، شرکت های مختلفی از کشورهای صاحب نام اروپایی در آن حاضر خواهند شد و به معرفی محصولات و ارائه دستاوردهای نوین خود خواهند پرداخت. نمایشگاه یراق آلات فرصت بسیار مغتنمی است برای استفاده دانش و تجربه به صورت همزمان در صنعت؛ ما شانزده سال است که این نمیاشگاه را به بهترین شرایط ممکنه برگزار می کنیم و تا کنون توانسته ایم رشد قابل توجهی در آن داشته باشیم. در حال حاضر کشورهای زیادی در سراسر جهان هستند که طالب نمایشگاه های صنعتی ما از جمله همین نمایشگاه هستند و تمام طول سال را صبر می کنند تا با آغاز فراخوان حضور در این رویداد بزرگ داخلی، خود را برای نمیاش و رقابت با سایر رقبا موجود در ان آماده نمایید. شایان به ذکر است که تا کنون نیز شرکت ها و نیروهای برومند و توانمند کشور ما نیز توانسته اند در حد و اندازه قابل قبولی با این شرکت ها و کمپانی های بزرگ جهانی به رقابت بپردازند و نشان دهند که چیزی کمتر از ان ها برای ارائه و اصافه کردن در صنعت جهانی یراق آلات و ماشین آلات مبلمان سازی و حتی دیگر صنایع وابسته به ان ها ندارند. در آخر باید از شرکت های چیستا و میلاد مبتکر شرق که مسئولیت برگزاری ان را برعهده گرفتند و همچنین از شرکت سهامی نمیاشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران و سازمان های توسعه و تجارت و صنعت، معدن تجارت نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشیم.