سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته

پیش گفتار:

 

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابستهایران در تاریخ 13 آذر سال 1396 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد و در تاریخ 16 همان ماه نیز به کار خود پایان داد. در این نمایشگاه که هدف از آن انتقال مفاهیم پرورشی و باروری دام و طیور و همچنین سایر صنایع وابسته به آن بود؛ ما شاهد فعالیت ها و همکاری های متعددی میان شرکت کنندگان داخلی با خارجی بودیم و خوشبختانه توانستیم در شانزدهمین دوره از این سری نمایشگاه های بین المللی به دستاوردهای مهم و حائز اهمیتی در زمینه دام و طیور داست پیدا نماییم. از نکات برجسته و کلیدی این دوره از نمایشگاه دام، طیور و صنایع وابسته باید به حضور پر رنگ تولید کنندگان، متخصصان و وارد کنندگان و همچنین تلاش برای ایجاد راه های ارتباطی مطلوب با مصرف کنندگان اشاره کرد و اظهار داشت که این نمایشگاه بین المللی از جمله نمایشگاه های کم حاشیه و سودمند برای صنعت دام و طیور و غیره به حساب می آید که البته در این میان نباید از زحمات شرکت نمایشگاهی میلاد مبتکر شرق که در ادامه بیشتر در خصوص آن صحبت خواهیم نمود نیز غافل شویم و باید از آن ها کمال تشکر و قدردانی را به پاس ده دوره برگزاری منظم نمایشگاه دام، طیور و صنایع وابسته داشته باشیم. ادامه مطلب...

اندازه فضای مناسب غرفه

پیش گفتار:

امروزه یکی از اساسی ترین موضاعات برای ساخت یک محصول و یا ارائه ی خدمت برای کافرما، بی اغراق قبل از داشتن تخصص، صرفه ی اقتصادی و سرمایه در گردش مناسب، قطعا بازار و تقاضای آن است. این تقاضا و بازار است که مشخص می کند که آیا برند X    پس از صرف سرمایه ی خود و استفاده از نیروی متخصص باز هم می تواند به موفقیت برسد یا نه این در حالی است که اگر تمام موارد بالا چون تخصص، سرمایه ی کافی و صرفه ی اقتصادی باشد و تنها بازار مناسب در دسترس نباشد قطعا کار شرکت گره خواهد خورد و در بسیاری از اوقات به شکست خواهد انجامید. بسیاری از شرکت های داخلی در شهرک های صنعتی بزرگ کشور که عموما یا کار را خوابانده اند یا با توانی بسیار کمتر از توان خود در حال تولید می باشند وجه مشترکی دارند و ان پر بودن انبار های آنان است! رکود و عدم فروش محصولات برای شرکت به معنای از بین رفتن سرمایه ی در گردش بوده و ضرر بسیار زیادی را به صاحب سرمایه وارد می کند. اما بازار امروز فرق بسیار زیادی نسبت به بازار های کلاسیک دهه های قبل دارد، میل سرمایه گذاران به تولید و خصوصی سازی ها سبب آن شده است که محصولاتی که در دهه های گذشته یا اصلا در داخل کشور تولید نمی شد یا بسیار انحصاری و منحصر به یک شرکت داخلی بود، امروزه توسط تعداد بسیار زیادی از شرکت های داخلی با کیفیت های بعضا مناسب و توان تولید بالا، تولید شود. وجود این تعداد از نام ها و برند های مختلف در یک محصول و یا دانش تخصصی لاجرم یک بازار شدیدا رقابتی را در کشور پدید می آورد که در این بازار های رقابتی در صورت ضعیف عمل کردن شکست از قوی تر ها امری بدیهی است. عوامل و فاکتور های مختلفی را می توان برای جلوگیری از عقب ماندن در این رقابت انجام داد مانند تعهد در کار، خدمات پس از فروش، استفاده از تجهیزات دقیق، کنترل کیفیت دقیق محصولات، استفاده از نیرو های متخصص و بسیاری از عوامل دیگر اما با تمام اینها تا زمانی که دیده نشده و شناخته نشده اید ممکن نیست مشتری شما بشناسد و این دیده شدن همان تبلیغ است. تمامی برند های بزرگ دنیا یکی از مهم ترین هزینه های خود را صرف تبلیغات می کنند چرا که درصد بسیار بزرگی از سود و بازگشت سرمایه ی خود را صرفا از تبلیغ بدست می آورند چنان که بیل گیتس می گوید اگر ده دلار پول داشته باشم نه دلار آن را صرف تبیلغ می کنم! در ادامه مطلب به بیان راهکارهای تبلیغات بهتر و شناخت بهتر فضای مناسب جهت یک حضور موفق، اشاره می شود.

 

  ادامه مطلب...

پنجمین نمایشگاه بین المللی خشکبار، آجیل، میوه های خشک و صنایع وا

پنجمین نمایشگاه بین المللی خشکبار، آجیل، میوه های خشک و صنایع وابسته

مقدمه:

پنجمین نمایشگاه بین المللی خشکبار، آجیل، میوه های خشک و صنایع وابسته در محل نمایشگاه های بین المللی تهران از تاریخ 13 دی ماه سال 1396 لغایت 16 دی ماه همین سال شروع به برگزاری کرده است. این نمایشگاه که در سال جاری افتتاح شده است توانسته همچون چهار دوره قبلی خود به خوبی اهمیت ها و ارزش های غذایی خشکبار، آجیل، میوه های خشک و دیگر محصولات مرتبط را به مخاطبان معرفی نماید و برای این محصولات غذایی، بازار پر رونقی را کلید بزند! نمایشگاه پنجم خشکبار، آجیل، میوه های خشک و صنایع وابسته نسبت به دوره پیشین خود از رشد حدود 20 درصدی برخوردار شد و توانست در روزهای فعالیتی خود، میزبان جمع بیشتری از شرکت کنندگان داخلی و خارجی باشد؛ این نمایشگاه که در ابعاد بین المللی برگزار شد، یکی از شیک ترین و مجلل ترین نمایشگاه هایی بود که در خلال سال 95 و 96 برپا شد و باید بی اغراق گفت با توجه به حضور گسترده تاجران و بازرگانان مختلف داخلی و خارجی، می توان این امید را داد که با حمایت سازمان ها و مسئولان مربوطه خیلی زود نمایشگاه بین المللی خشکبار، آجیل، میوه های خشک و سایر صنایع وابسته به یک قطب بزرگ تبلیغاتی – تجاری برای کشورمان تبدیل خواهد شد! لازم به ذکر است این را نیز بگوییم که این نمایشگاه همچون دیگر نمایشگاه های بین المللی ایرانی، از جمله نمایشگاه های حائز اهمیت منطقه ای نیز می باشد و یکی از شاه راه های احیای صنایع خشکبار و آجیل در کل خاورمیانه نیز تلقی می شود.

 

  ادامه مطلب...

سومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی

سومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی  

همان‌طور که همه ما می‌دانیم، جهان به‌سرعت در حال پیشرفت است و روزبه‌روز هم شاهد پیشرفت‌های آن هستیم. حال که دنیا با این سرعت در حال پیشرفت است، مطمئناً الگوهای قدیمی، جایشان را به الگوهای جدید و مدرن خواهند داد. انواع داروها، تجهیزات پزشکی و تأسیسات بیمارستانی نیز از این قافله جا نمانده‌اند و دستخوش دچار تحولاتی شده‌اند و با وارد شدن تکنولوژی به این تجهیزات، پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته‌اند.

از دیرباز انسان به تجهیزات پزشکی و وسایل درمانی احتیاج داشته است و با پیشرفت تکنولوژی، نیاز انسان به تجهیزات و وسایل درمانی مدرن‌تر و مجهزتر، غیرقابل‌انکار است. اگر نگاهی به چند دهه اخیر بیندازیم، خواهیم یافت که در طول زمان انواع بیماری‌ها و مشکلات زیستی جدیدی درراه انسان قرارگرفته است و اما خوشبختانه تجهیزات مناسب و وسایل درمانی برای مقابله با این بیماری‌ها اختصاص‌یافته‌اند. پیشرفت تکنولوژی، تأثیر بسزایی در تغییر تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی داشته است، تجهیزات قدیمی، جایگزین تجهیزات مجهز و کارآمدتر شده‌اند از دیرباز انسان به تجهیزات پزشکی و وسایل درمانی احتیاج داشته است و با پیشرفت تکنولوژی، نیاز انسان به تجهیزات و وسایل درمانی مدرن‌تر و مجهزتر، غیرقابل‌انکار است. اگر نگاهی به چند دهه اخیر بیندازیم، خواهیم یافت که در طول زمان انواع بیماری‌ها و مشکلات زیستی جدیدی درراه انسان قرارگرفته است و اما خوشبختانه تجهیزات مناسب و وسایل درمانی برای مقابله با این بیماری‌ها اختصاص‌یافته‌اند. پیشرفت تکنولوژی، تأثیر بسزایی در تغییر تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی داشته است، تجهیزات قدیمی، جایگزین تجهیزات مجهز و کارآمدتر شده‌اند و همچنین انواع تجهیزات پزشکی که از قبل وجود نداشته‌اند و به آنها احتیاج است، ساخته‌شده‌اند.

بازارهای فروش و عرضه انواع تجهیزات پزشکی، وسایل درمانی و تأسیسات بیمارستانی نیز به سمت سبک نوین هدایت می‌شوند. تهیه کردن و دسترسی به تجهیزات پزشکی و وسایل درمانی موردنیاز در بیمارستان‌ها قبلاً سخت بوده است، اما هم‌ اکنون عرضه آنها نیز پیشرفت‌های چشمگیری داشته است. این تجهیزات در بازارهای جدیدی عرضه می‌شوند که دسترسی به آنها بسیار راحت است.

مهم‌ترین ویژگی بازارهای جدید عرضه تجهیزات پزشکی، وسایل درمانی و تأسیسات بیمارستانی تخصصی بودن آنهاست. این بازارها فقط بر ارائه این تجهیزات تمرکز دارند و فقط برای عرضه این نوع تجهیزات تخصص‌یافته‌اند. مشتریان و مخاطبان این بازارها قطعاً فقط مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و پزشکان هستند، پس بااین‌وجود فقط محصولاتی که مطابق نیاز آنهاست در این بازارها عرضه می‌شود. در ایران نیز این نوع بازارها در قالب نمایشگاه‌های بین‌المللی وجود دارد که به عرضه و ارائه محصولات و تجهیزات پزشکی می‌پردازد. در ادامه به معرفی نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی می‌پردازیم.

 

  ادامه مطلب...